Det er vigtigt at have en forståelse for, at der ikke er to klinikker, som er ens. Derfor er det særdeles vigtigt med en ærlig og konstruktiv dialog som en del af samarbejdet, når vi skal hjælpe en klinik med rengøring. Sådan sikrer vi på bedste vis, at kvaliteten af vores rengøring lever op til vores kunders behov og krav – og er der ændringer, retter vi selvfølgelig løbende til.
Klinikkens fremtoning er altafgørende
Rengøring er en vigtig del af klinikkens fremtoning sammen med friske og velduftende lokaler, og har derfor stor betydning for hele kundeoplevelsen.
Kunder danner sig hurtigt et indtryk ud fra hygiejnen i din klinik eller praksis, og det er derfor vigtigt at være opmærksomme på alle hjørner og kanter, når det kommer til rengøring – så det er godt, at vi hos Rosenørn Service altid går i detaljer med vores arbejde.
Vi har selvfølgelig også erfaring indenfor områder, hvor det kræver en ekstra grundig rengøring.
Miljøvenlig rengøring
Hos Rosenørn Service er vi altid imødekommende og kan altid se tingene ud fra kundens perspektiv – det er en del af vores kerneværdier. Vi anvender produkter og teknisk udstyr, der skåner miljøet mest muligt, og som sikrer vores medarbejdere et godt arbejdsmiljø. Dette er vi meget stolte af, og forsøger altid at bevæge os i en grøn og miljøvenlig retning, når det kommer til vores produkter og rengøring.